Sunday 1 June 2014

family gathering..

                Yeahhh...lastly, family gathering jgk.... walaupun hanya kat rumah,,aku xkisah yang penting boleh jumpa family....bukan senang nak kumpul biar semua ade kat rumah ni, even raya pun kadang2 xblh berkumpul semua...maklumla kan bila dah kawin ni, bukan senang nak berkumpul...kalau raya, nak kena ikut suami jgk nak blik mana raya...jadi,time kenduri ni la baru dapat berkumpul semua.. Aku xkisah la sekarang ni study week ka apa ka....aku xkisah... for me, family comes first in what ever matter happen... study pun penting jgk...tp family lg penting...even adik aku kalau kira dia xdapat blik,tp aku paksa jgk dia blik...aku ckp bila lagi nk berjumpa ramai2 ni..hehe...even time akad nikah tu dia xde,its okay la...yang penting time kenduri kat rumah tu dia ade...boleh buat gambar potrait.... time kenduri ni la, bonding time dgn family boleh dikuatkan lagi kan..huhu... i miss my parents n my siblings... sometimes, its take time to us to meet our siblings..its not easy...everyone have their jobs to do...kadang2 raya pun xdapat baliksebab keja..kadang2 hampir setahun jgk la xdapat jumpa pun ade... biasa la kita sibuk, adik2 beradik lain pun sibuk jgk... kita sibuk dgn study, diorg sibuk dengan keja.. huhhh... i hope this coming family gathering will make us become more closer to each others..

I LOVE THEM ALL!!!

No comments:

Post a Comment